Kézbesítés & Visszaküldés

MILYEN KÉZBESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK VANNAK?

Jó hírünk van, többféle kézbesítési lehetőség közül választhat! Kattintson ide, hogy megtalálja az Önnek legmegfelelőbbet.

Hogyan küldhetem vissza termékemet (termékeimet)?

Amennyiben úgy dönt, hogy nem tartja meg a terméket, visszaküldheti online megrendelt (nem használt) termékét díjmentesen az átvételtől számított 14 naponbelül. TELJES visszatérítést kínálunk.

A termékeket 2 féle módon küldheti vissza:

Futárszolgálati felvétellel:
  1. Kérjük, töltse ki a visszaküldési formanyomtatványt. Szállítónk (Europakket) emailt küld Önnek egy visszaküldési címkével és szállítószámmal továbbá instrukciókat a visszaküldéshez. Megjegyzés: Ne feledje a rendelésszámot a visszaküldési formanyomtatvány kitöltésekor.
  2. Csomagolja vissza a terméket az eredeti karton csomagolásba, elkerülve a sérüléseket a szállítás folyamán. Kizárólag a nem használt termékeket tudjuk vissza venni, az eredeti címkével, használati utasításokkal, garancialevéllel és egyéb függőcímkékkel, csomagolással.
  3. Kérjük, nyomtassa ki a visszaküldési címkét és ragassza a visszaküldendő csomagra. A visszaküldési címkének a következőket kell tartalmaznia: az Ön neve; az Ön címe; az Ön telefonszáma; termékszám és/vagy a visszaküldött termék leírása; és a visszaküldési szám.
  4. Vegye fel a kapcsolatot a UPS Ügyfélszolgálatával, hogy megszervezzék a termék felvételét a legalkalmasabb dátummal és időponttal. Kérni fogják az Europakket által már korábban küldött címkén feltüntetett szállítószámot.
Kérjük, szervezze meg a termék felvételét expressz futárszolgálatunkkal, amint lehetséges, legkésőbb 14 naptári napon belül a visszaküldési kérelem benyújtásától számítva. UPS Access Point™:
  1. Kérjük, töltse ki a visszaküldési formanyomtatványt. Szállítónk (Europakket) emailben küld egy visszaküldési címkét és szállítószámot, a visszaküldési instrukciókkal együtt. Megjegyzés: Ne feledje a rendelésszámot a formanyomtatvány kitöltésekor.
  2. Csomagolja be a terméket az eredeti karton csomagolásba, megelőzve a sérüléseket szállítás folyamán. Kizárólag a nem használt termékeket tudjuk visszavenni az eredeti címkével, használati utasításokkal, garancialevelekkel és egyéb függőcímkével és csomagolással.
  3. Kérjük, nyomtassa ki a visszaküldési címkét és ragassza a visszaküldendő csomagra. A visszaküldési címkének tartalmaznia kell a következő adatokat: az Ön neve; az Ön címe és visszaküldési cím; az Ön telefonszáma; termékszám és/vagy a visszaküldött termék leírása; és a visszaküldésszám.
  4. Vigye a csomagot a helyi UPS Acces Point-hoz: amint lehetséges, de mindenképpen a visszaküldési igény benyújtásától számított 14 naptári napon belül.
Visszaküldési feltételek
Az online megrendelések visszaküldésére vonatkozó szabályok és korlátozások tekintetében kérjük, olvassa el a visszaküldési feltételeket.

Távértékesítés-visszavonási jog/ törlési jog.

MENNYIBE KERÜL A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE?

Jó hírünk van! A termék visszaküldése nem kerül Önnek semmibe, amíg követi a visszaküldéshez készült útmutató lépéseit.

MENNYI IDŐM VAN A RENDELÉS VISSZAKÜLDÉSÉRE?

Online rendelését visszaküldheti díjmentesen a rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül.

Visszaküldhetem click and collect rendelésemet?

A Click & Collect lefoglalása online történt, ezután az átvétel és a fizetés az üzletben kerül lebonyolításra. Abban az esetben, ha szeretné visszaküldeni Cick& Collect rendelését kérjük, vegye fel a kapcsolatot az üzlettel, ahol átvette és kifizette a terméket.

VISSZAKÜLDHETEM AZ EGYEDIVÉ TETT RENDELÉSEMET?

Személyre szabott termékeket nem lehet visszaküldeni.

KICSERÉLHETEM A TERMÉKET?

Nem, sajnos nem áll módunkban az online rendelt terméket kicserélni, de mindig leadhat új rendelést, hogy kiválassza a megfelelő terméket. A nemkívánatos terméket egyszerűen visszaküldheti a fenti instrukciókat követve. Amint megkaptuk a visszaigazolást a szállítótól, hogy az Ön terméke átvételre került a visszaküldésre, visszatérítjük Önnek a kérdéses összeget. A jogszabályi előírásoknak megfelelően az átvételtől számított 14 napon belül vissza kell küldenie a terméket.

Az egyik termékem megsérült. Mit tehetek?

Kérjük, ellenőrizze a termékeket amint átvette őket. Amennyiben eltérés mutatkozik, vagy sérültek kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

HOGYAN KAPOM MEG A VISSZATÉRÍTÉST?

Amennyiben úgy dönt, hogy visszaküldi a termékeket, teljes visszatérítést kínálunk Önnek. Ez magában foglalja az összes költséget, amit Öntől fogadtunk, beleértve a szállítási költséget (amennyiben alkalmazható).

Visszatérítjük az összeget Önnek legkésőbb 14 munkanapon belül attól a naptól számítva, amikor megkaptuk az értesítést a szállítmányozótól, hogy átvette Öntől a visszaküldendő terméket: ez a visszaigazolás indítja el a visszatérítés folyamatát az Ön részére.

Ugyanazon a fizetési módon végezzük a visszatérítést, amelyet a kezdeti tranzakcióhoz használt, kivéve, ha nem rendelkezik másként; semmilyen esetben nem keletkezik újabb költség a visszatérítés következtében, amely Önt terhelné.

Amennyiben hitelkártyával vagy PayPal által fizetett: a visszatérítés 30 napot vehet igénybe amíg az összeg jelentkezik az Ön számláján. Ez függ az Ön bankjától is.
NEM TALÁLTA MEG A KÉRDÉSÉRE A VÁLASZT?
Kapcsolat