MIÉRT LETT SOKKAL FENNTARTHATÓBB A PROXIS?
EGYSZERŰ JAVÍTÁSI SZOLGÁLTATÁS
nem kérdés, hogy amennyiben szüksége van terméke megjavítására, beleértve az utazás során keletkezett károkat (légitársaságok által például) - a szolgáltatás nem tartalmazza az esztétikai sérüléseket, vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat (*).
ALAPOS VIZSGÁLAT
terméke teljeskörű átvizsgáláson esik át, miután beérkezett szervizünkbe. Kitisztítjuk, kicseréljük a kerekeket, amennyiben szükséges, hogy biztosítsuk Proxis terméke ugyanannyira jól működjön, mint amikor megvette.
MINIMÁLIS ÖKOLÓGIAI LÁBNYOM
amennyiben bőröndje nem javítható (*), kicseréljük és újrahasznosítjuk javíthatatlan termékét. Így a javíthatatlan bőröndje ökológiai lábnyomát a legkisebbre csökkentjük. A termék főbb részeinek alkatrészeit megőrizzük. Csak pár olyan alkatrészt használunk, amit ma még nem tudunk újrahasznosítani, de ezeket az alkaltrészeket eltesszük és minden erőnkkel azon leszünk, hogy ezeknek is új életet találjunk.
ÚJRAHASZNOSÍTÁS & JUTALMAZÁS
Az Ön régi Proxis termékének cseréje vagy megújítása után, hűségét megköszönve 10%-os kedvezménykupont küldünk Önnek. Ez a kupon 12 hónapig érvényes minden üzletünkben vagy online vásárlás során.
TOVÁBBI 10 ÉVES „ÚJRAHASZNOSÍTÁSI VAGY FELÚJÍTÁSI” SZOLGÁLTATÁS
A 10 éves garanciális időszakon felül további 10 éven keresztül elérhetővé tesszük bőröndje újrahasznosításához kapcsolódó szolgáltatásunkat, tehát a termék megvételétől számított 5. és 20. év között továbbra is élvezheti a szolgáltatás előnyeit.
(*) Szervizszolgáltatásunk nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használatból, normál kopásból eredeő károkra, a kozmetikai sérülésekre, például karcokra, horpadásokra, foltokra, színváltozásokra vagy a termék megjelenésének egyéb nem funkcionális változásaira.
Az elektromos és elektronikus alkatrészekre és csatlakozásokra, kábelekre, adapterekre és akkumulátorokra csak a törvényben meghatározott garancia vonatkozik, amely államonként vagy országonként változhat.