MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Rendelés & Fizetés
HOGYAN TUDOK ONLINE RENDELNI?
Megrendelés leadásának feltétele a 18. életév betöltése. A megrendelés menete a következő:
Hitelkártyával történő fizetés esetén e-mailben értesítjük Önt a fizetés státuszáról. A termék feladását követően értesítést küldünk Önnek (ún. „Kiszállításról Szóló Értesítő E-mail”). A megrendelések teljesítésének a feltétele a megrendelt termékek kiszállítás időpontjában történő rendelkezésre állás. Fenntartjuk a jogot, hogy megrendelését bármely okból töröljük.
- Helyezze a megvásárolni kívánt terméket a kosarába,
- Válassza ki a szállítás módját,
- Adja meg a szállítási címet,
- Adja meg a számlázási címét és a fizetési adatait,
- Kérjük, hogy fogadja el a szerződési feltételeket,
- A megrendelés elküldését megelőzően lehetővé tesszük az Ön számára, hogy átnézze a kiválasztott termékeket, ellenőrizze a megrendelése teljes vételárát, beleértve a fuvardíjat ill. a postázási költségeket.
Hitelkártyával történő fizetés esetén e-mailben értesítjük Önt a fizetés státuszáról. A termék feladását követően értesítést küldünk Önnek (ún. „Kiszállításról Szóló Értesítő E-mail”). A megrendelések teljesítésének a feltétele a megrendelt termékek kiszállítás időpontjában történő rendelkezésre állás. Fenntartjuk a jogot, hogy megrendelését bármely okból töröljük.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A következő fizetési módokat fogadjuk el:
PayPal fizetési módunk egy gyors és biztonságos fizetési lehetőség, mellyel jobban nyomonkövethető a bankkártás fizetés és nem szükséges rendeléskor a bankkártya adatait megadnia. A PayPal Express nem vehető igénybe az Üzletben és a UPS Access Point-nál történő átvétel esetében.
- MasterCard
- Visa
- American Express
- Maestro
- PayPal
PayPal fizetési módunk egy gyors és biztonságos fizetési lehetőség, mellyel jobban nyomonkövethető a bankkártás fizetés és nem szükséges rendeléskor a bankkártya adatait megadnia. A PayPal Express nem vehető igénybe az Üzletben és a UPS Access Point-nál történő átvétel esetében.
TÖRÖLHETEM A RENDELÉSEMET?
Annak érdekében, hogy rendelését minél gyorsabban kiszállítsuk, a rendelés törlésére vagy módosítására a rendelésleadást követően nincs lehetőség. Amennyiben mégsem tart igényt a rendelésre, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal és kérje segítségüket a rendelés törlésében. Az igény beérkezését követően nem tudjuk garantálni, hogy még meg tudjuk állítani a kézbesítés folyamatát. Amennyiben sikerül, akkor megjelenik a rendeléstörténetben az új, törölt státusz.
Amennyiben a kiszállítás folyamatát már nem tudjuk megállítani, Önnek kell elutasítania a kézbesítést. Ez esetben, a rendelés összegének visszatérítése a termék visszaáérkezését követően történik meg.
További visszaküldéssel kapcsolatos információért tekintse meg Visszaküldésre és Cserére vonatkozó irányelveinket.
Amennyiben a kiszállítás folyamatát már nem tudjuk megállítani, Önnek kell elutasítania a kézbesítést. Ez esetben, a rendelés összegének visszatérítése a termék visszaáérkezését követően történik meg.
További visszaküldéssel kapcsolatos információért tekintse meg Visszaküldésre és Cserére vonatkozó irányelveinket.
HOGYAN HASZNÁLHATOM AZ UTALVÁNYOMAT?
Az utalványkód előre megadott árengedményt biztosít, amikor online áruházunkból vásárol termékeket.
Kövesse a következő lépéseket utalványa beváltásához:
Kedvezményes utalványok esetén az alábbiakat mindig tartsa szem előtt:
Kövesse a következő lépéseket utalványa beváltásához:
- Válasszon egy terméket online üzletünkből. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem mindegyik termék jogosult kedvezményre.
- A kosár szöveges linkjére kattintva, menjen a kosarához a képernyő jobb felső sarkában.
- A szállítási mód mezők alatt megtalálja a "Adja meg a promóciós kódot" szöveget. Kattintson erre.
- Megjelenik egy kis négyzet ahová betudja írni a kódját. Miután beírta a kódot, kattintson az "Alkalmaz"-ra. Ezáltal kedvezménye elfogadásra került.
Kedvezményes utalványok esetén az alábbiakat mindig tartsa szem előtt:
- A kedvezményes utalványok csak meghatározott ideig érvényesek. A rendeléseket a zárás dátuma előtt, 23:59-ig kell leadni.
- A rendelés leadása után nem alkalmazhatóak.
- A legtöbb esetben más promóciókkal,ajánlatokkal vagy kedvezményekkel nem összevonhatóak.
- Nem lehet készpénzre váltani.
MIÉRT NEM VONJA LE AZ UTALVÁNYNAK MEGFELELŐ KEDVEZMÉNYT A RENDELÉSEMBŐL?
A kedvezményes utalványok általában rögzített árcsökkentést (azaz százalékos vagy pénzbeli összeget csökkentenek) kínálnak. Kérjük, ellenőrizze, hogy kódja valóban érvényes még, és helyesen írta-e be.
Amennyiben biztos abban, hogy utalványa érvényes rendeléséhez, de a kedvezmény mégis hibás kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk és adja meg pontosan az Ön által használt utalványkódot.
Amennyiben biztos abban, hogy utalványa érvényes rendeléséhez, de a kedvezmény mégis hibás kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk és adja meg pontosan az Ön által használt utalványkódot.
MIT TEGYEK, HA NEM MŰKÖDIK A KEDVEZMÉNYES UTALVÁNYOM?
Néhány kedvezményes utalvány csak bizonyos termékünk esetében használható.
Az utalvány nem használható, ha az üzenetben az áll, hogy az utalvány lejárt, vagy nem ismeri fel a rendszerünk.
Amennyiben a kódot nem ismeri fel a rendszerünk kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
Győződjön meg róla, hogy az utalványt helyesen használta, ellenőrizve, hogy a kedvezményes utalvány a kosár minden elemére vonatkozik-e - nem minden termék jogosult a kedvezményre. Ellenőrizze, hogy megfelelő ajándékutalványt használ-e. Amennyiben üzletben vásárolt ajándékutalványt próbál online érvényesíteni (csak üzletben használható) az online rendelés esetében nem alkalmazható.
Amennyiben egyik probléma sem áll fenn, ellenőrizze, hogy a megadott utalványkód pontosan került bevitelre. Könnyű hibát véteni a manuális kódbevitel közben ezért azt tanácsoljuk, hogy másolja és illessze be a kódot, ahol lehetséges.
Néhány általános hiba:
Amennyiben biztos abban, hogy kedvezményes utalványa érvényes rendelése esetében, de mégsem működik kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, pontosan megemlítve az Ön által használt kódot.
Az utalvány nem használható, ha az üzenetben az áll, hogy az utalvány lejárt, vagy nem ismeri fel a rendszerünk.
Amennyiben a kódot nem ismeri fel a rendszerünk kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
Győződjön meg róla, hogy az utalványt helyesen használta, ellenőrizve, hogy a kedvezményes utalvány a kosár minden elemére vonatkozik-e - nem minden termék jogosult a kedvezményre. Ellenőrizze, hogy megfelelő ajándékutalványt használ-e. Amennyiben üzletben vásárolt ajándékutalványt próbál online érvényesíteni (csak üzletben használható) az online rendelés esetében nem alkalmazható.
Amennyiben egyik probléma sem áll fenn, ellenőrizze, hogy a megadott utalványkód pontosan került bevitelre. Könnyű hibát véteni a manuális kódbevitel közben ezért azt tanácsoljuk, hogy másolja és illessze be a kódot, ahol lehetséges.
Néhány általános hiba:
- Nincs ellenőrizve a szóköz, karakterhibák és/vagy helyesírási hibák.
- Nagybetű vagy kisbetű használata. Az utalványkód mező érzékeny a kis- és nagybetű használatára. Ellenőrizze, hogy a 'Caps Lock' billentyű nincs bekapcsolva és csak nagybetűt vagy kisbetűt használ a megjelölt helyen.
- Számok 0/1 és betűk O/l felcserélése.
Amennyiben biztos abban, hogy kedvezményes utalványa érvényes rendelése esetében, de mégsem működik kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, pontosan megemlítve az Ön által használt kódot.
NEM TALÁLTA MEG A KÉRDÉSÉRE A VÁLASZT?
Kapcsolat
Minden a www.samsonite.hu oldalon leadott rendelés az About Bags NV (Westerring 17, 9700 Oudenaarde,Belgium) cég által kerül eladásra.
Mivel az Aboutbags NV rendelkezik regisztrált magyar adószámmal, az eladás a helyi magyar adószámmal történik.